Co w zamian za TOTX i TORX do TOSLINK

Witam,

Używałem nadajników/odbiorników TOTX173 i TORX173 od TOSLINK do przesyłania przez światłowód sygnałów PWM.

Teraz mam problem z dostaniem tych przetworników. W Farnelu piszą nawet że są już nie produkowane.

Czy ktoś mógłby coś polecić w zamian tych przetworników. Chodzi mi o przetworniki TOSLINK, bo typowo światłowodowe (np. HFBR) wychodzą dużo drożej (kilkadziesiąt zł, gdzie TOTX/RX były po kilkanaście zł).

SM

Reply to
SM

W dniu 2012-07-26 16:50, SM pisze:

:-)

Roman Rumian

Reply to
roman rumian

No i wychodzi że praktycznie niedostępne. Stock =0, Price=0, Availability=0

Jedynie co widzę to jakieś resztki gdzieś z Azji do ściągnięcia i od 4 do 5 sztuk skąinąd. Po prostu lipa.

Czy w sprzęcie audio nie stosują już TOSLINKa???

SM

Reply to
SM