co to za układ scalony

Potrzebuje pomocy w znalezieniu co to za układ na obudowie pisze DK-2 RJ110 nie mogę go namierzyć. Układ ten jest w wyłączniku wkrętarki i steruje mosfetem. Nie jest to NE555.

jacek

W dniu 05.09.2020 o 11:19, jacek pisze:

prawdopodobnie scalak produkowany wyłącznie na zamówienie producenta wkrętarki. W jakiej wkrętarce (firma, model) to siedzi? Stan

Reply to
Stan

W dniu 2020-09-06 o 14:46, Stan pisze:

Na obudowie tego wyłącznika JINDING EA-25/Z1 DC 36V 25A 5E4 jest to w wkrętarce do kół firmy VANDER - Polska firma wyłącznik już nie. Już kupiłem nowy, chciałem ten naprawić, nie zawsze po włączeniu startuje PWM i tak pali mosfeta. Zamiast na wyjściu ma być sygnał PWM to jest okoła 2,6 v.

Reply to
jacek

W dniu 2020-09-06 o 16:46, jacek pisze:

Może to SG6841 skoro steruje mosfetem? jest tego trochę w DIP8 np. UC3843BN, OB2269AP ogólnie szukaj sterownik PWM.

Reply to
t-1

W dniu 2020-09-06 o 21:46, t-1 pisze:

oczywiście "układ scalony PWM"

Reply to
t-1

W dniu 06.09.2020 o 16:46, jacek pisze:

Skoro "nie zawsze" to może to nie wina scalaka tylko wytartych styków przełącznika? Zasilanie jest zapewne na 1-8,

5,6,7 ? 4 wyjście? Reszta to zwykła "potencjometr" między 2 a 3. Próbowałeś uruchomić samą tę płytkę "na stole"? Teoretycznie ta konstrukcja powinna być niewrażliwa na uszkodzenie przełącznika...
Reply to
Andrzej W.