Co to za element - SMD, stabilizator albo scalak...

Witam!!

W routerze Planet grzeje się ostro element w obudowie SOT (3 nózki z jednej strony, z drugiej jedna taka szeroka, zwarta ze środkową ze strony pierwszej). Napisane są na nim 4 literki: BH i niżej RM... Pomógłby ktoś mi to zidentyfikować??

Pozdrawiam Konop

Reply to
Konop

na 99% to stabilizator doklej maly radiator albowstawmaly wentylatorek

Reply to
MT

Hehe, no tak, nie wyraziłem się jasno :)... Otóż router ten NIE DZIAŁA, napięcia zasilające +12V i +3,3V są poprawne, nie wiem, czy powinny być jakieś inne, nie mam schematu ani not katalogowych do ADM5120P i kostek opisanych A2V64S400TP... Ten stabilizator jest trochę przypalony, po włączeniu zasilania się nagrzewa... . Nie wiem, czy on padł, czy coś za nim, ale chciałbym go wymienić, tylko nie wiem na co :(... Masz jakiś pomysł co to mógł być za stabilizator??

Pozdrawiam!! Konop

Reply to
Konop

Konop pisze: