Co robi ta stacja lutownicza ??

marko1a pisze:

No właśnie też mnie to rozśmieszyło!! Kupujesz sprzęt za 500 000zł (bo podana cena jest netto) i może Ci się po pół roku zepsuć ;P... no super ;).. pomijam fakt, że z tego co wiem, to zgodnie z polskim prawem powinno być chyba 1 rok gwarancji, a 2 lata rękojmi... no ale podstawy prawnej nie znam i głowy za to nie dam ;P... tak czy siak - taki sklep to mnie może cmoknąć ;P...

Pozdrawiam!! Konop

Reply to
Konop

Gwarancja nie jest obwiązkowa, a rękojmia obejmuje tylko osoby fizyczne ;)

Reply to
Mirek

VSS pisze:

A nic tyle nie kosztuje, cena im się o 100x powiększyła :)

Reply to
Padre

Mon, 12 Jan 2009 14:32:31 +0100 "VSS" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał:

Wygląda na jakiś błąd. Chociaż jak kiedyś (w technikum jeszcze) pierwszy raz wziąłem do ręki katalog Elfy to byłem przekonany że coś im się przestawiło i wydrukowali ceny 10x wyższe niż powinny być :-)

Reply to
__Maciek

Mirek pisze:

Rękojmia NIE obejmuje osób fizycznych, tylko przedsiębiorców. I oczywiście gwarancja jest dobrowolnym zobowiązaniem gwaranta.

Reply to
Filip Ozimek

"Sprawnych intelektualnie inaczej" należy omijać "szerszym łuczkiem". K.

Reply to
John Smith

In the darkest hour on Mon, 12 Jan 2009 15:13:58 +0100, Konop snipped-for-privacy@gazeta.pl screamed:

Gwarancja obowiązuje przez taki okre na jaki została zawarta. Jest niezgodność towaru z umową (2 lata), ale dotyczy osób fizycznych i trudniej z niej skorzystać po 6 misiącach.

Rękojmia (1 rok) niie dotyczy osób fizycznych.

Oj poleciałaby, poleciała...

Reply to
Artur M. Piwko