Schemat TV... poszukiwany - usterka ?

Witam. poszukuję schematu do TV DUAL 4270 - DTV2

Tv sprawny ale nie działa w nim ani jedno gniazdo Euro... a potrzebuję do podłączenia tunera...

Ktoś pomoże ewentualnie pokierować co sprawdzić na poczatek ? MIernik posiadam lutownice też można skołować :)

Jestem poczatkującym elektonikkiem w sumie zajmuję sie tym kiedy jest potzeba :) wiec wszystkie propozycje mile widziane.

Reply to
B4

Co znaczy nie działa EURO? Nie ma obrazu, nie ma dźwięku, nie ma synchronizacji, nie ma niczego...

Moja szklana kula wzięła dzień wolnego

Pozdrawiam

-willy-

Reply to
willy

Znaczy to ze TV wogole nie reaguje jak podepne tuner w gniazdo euro... Na tv moge ustawić takie kanały jak VCR A,B,C ale na ani jednym nic. Gniazda Euro sa dwa... rowniez do wyboru mam RGB A,B,C oraz SVHS nic nie działa...

Udało mi się włączyć tryb serwisowy ale nic tam nie zdziałałem bo nie wiem co tamte oznaczenia znaczą...

Reply to
B4

entroper pisze:

Gniazda Euro sa dwa... rowniez do wyboru VCR A,B,C ,RGB A,B,C oraz SVHS nic nie działa...

Reply to
B4

Oba na raz? Pewnie mają osobne scalaki do przełączania. Może zasilanie? No procesor też może być ...

Reply to
Maciek

entroper pisze:

A więc tak... sa tam dwa uklady 4052 smd niestety myslicie ze wystarczy tylko je wymienic?? jak sprawdzić czy są sprawne ? jakies napięcia powinny posiadac?

Reply to
B4

Witam ponownie... Wymieniłem jeden uklad CD4052 i pojawil się głos w TV ale hmmm niezależnie na jakim kanale AV a jest ich 3 i 3 RGB glos działa pomimo ze wtyczka euro znajduje sie w gniezdzie 1.... obrazu nadal nie ma... sa jeszcze 3 uklady cd4053 moze tez je wymienic ?

Reply to
B4

Wymieniłem wszystkie cd4053 oraz cd4052 , po wymianie cd4052 pokazał się dźwięk ale obrazu nie ma nadal.... sa tu jeszcze takie układy jak:

- TDA9045

- TFK U 353 M 6A 045

- LM833M

To jest w miejscu na płytce oznaczonym jako SWITCH Vornr.33...

Jak przy pomocy miernika można sprawdzić czy one działają... Myślałem jeszcze o wymianie tego TDA9045 to chyba procesor ale cena nie zachęca do tego... :(