[Kupię] Karty Pamięci CF 128MB

Witam

Poszukuje kart pamięci CompactFlash - 128MB firmy Kingston. Czy ktoś z grupowiczów wie, gdzie jeszcze można zakupić powyższe karty pamięci?

Pozdrawiam Robert

Reply to
Robert

Robert snipped-for-privacy@list.pl napisał(a):

Goglownica Ci padła ;-)

"Rozrzut" cen - przerażający :(

Piotrek

Reply to
Piotrek Sz.

Nie, nie padło mi Google. Ja nie pytałem, który sklep ma na swojej stronie takie pamięci, tylko spytałem który sklep MA NA STANIE takie pamięci??

Pytam na grupie, bo przebywają tutaj również sprzedawcy. Mam za sobą kilkadziesiąt telefonów do różnych miejsc i niestety już nigdzie nie mają takich kart pamięci :( Stąd moje pytanie na grupie.

Cena to rzecz drugorzędna, po prostu musze mieć tylko te pamięci i żadne inne.

Robert

Reply to
Robert

Użytkownik "Piotrek Sz." snipped-for-privacy@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:f1hhjq$17m$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Rozwiązanie zagadki jest proste - ci co mają ceny wysokie po prostu ich nie zaktualizowali od czasu ostatniego obrotu tym towarem, a na magazynie pewnie go nie mają.

Reply to
Jd.

Może tam :

Wisza w Auchan na stoisku z aparatami foto w duzych ilosciach .

Reply to
JohnyBravo

Użytkownik "JohnyBravo" snipped-for-privacy@cartoonnetwork.com napisał w wiadomości news:f1hna1$lu4$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Jesteś pewien ? On chce stare, małe pamięci. Od dawna nieprodukowane. MMC,SD o małych pojemnościach tez nie kupisz

Reply to
lwh

Robert schrieb:

tu podobno mają

Waldek

Reply to
Waldemar

Tak. Dokładnie poszukuje takich starych pamięci CF. Pewien sterownik przemysłowy (z litości nie podam nazwy) kosztujący krocie może współpracować wyłącznie z tymi kartami. Przetestowane zostały inne karty od kilkunastu producentów i różnych pojemności i wróciliśmy do punktu wyjścia. Zmiana konstrukcji sterownika i wdrożenie do produkcji to minimum pół roku dopuszczeń i certyfikatów... Totalna porażka :(

Reply to
Robert

Użytkownik "Robert" snipped-for-privacy@list.pl napisał w wiadomości news:463cfbf5$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

Zakładam, że jest on kilkuletni. W czasie projektowania nieznane, niepopularne były inne karty Wtedy CF 128MB była nowinką , która szybko się zestarzała i dziś masz tego efekt Czy producent nie ma czasem zapasu takich kart sprzed lat ?

Reply to
lwh

Użytkownik "Robert" snipped-for-privacy@list.pl napisał w wiadomości news:463cfbf5$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

Te testy były tez z kartami 128MB?

Może spróbuj zapytać tu:

Pozdrawiam, Szymon

Reply to
Szymon

Może to głupi pomysł, ale nie da się jakoś sformatować/zasymulować więszej karty aby widział tylko 128MB? Pozdrawiam M.Augustyniak

Wlasnie wrocilem ze sklepu i wisza dalej 128MB Kingston i 256MB CompactFlash AUCHAN Zielona Gora a i na alledrogo mozna znalezc

Reply to
::Wirefree::

Michał Augustyniak pisze:

Powinno się dać! Jakimś HexEditorem zrobić zrzut karty działającej i wrzucić na inną. Już się z takimi sztuczkami spotkałem - stosowane właśnie w podobnym celu (choćby z kartami xD i SM, które różnią się jakimiś pierdołami pomiędzy producentami, a Olympus i Fuji w taki sposób blokowali jeden ficzer w swoich aparatach, by nie działał z kartą innego producenta).

Reply to
Arczi