ceny stacji solomon

troche jestem zdegustowany jedna sprawa... myslalem, ze zakupy internetowe z zalozenia powinny byc tansze niz "tradycyjne" - kiedy wiec poczulem potrzebe zakupu stacji lutowniczej spojrzalem na stronke cyfroniki - maja solomony SL10, SL20 i SL30 odpowiednio po: 335.50, 396 i 471.76 PLNow... jakiez bylo moje zdziwienie, gdy po drodze do domu wszedlem do sklepiku z elektronika itp a tam widze wszystkie 3 modele za witrynka odpowiednio za: 189PLN, 219PLN i 329PLN... to do cholery nie jest 10% roznica w cenie, ktora mozna "przebolec" - to prawie 100% roznicy w cenie!

zagooglowalem tez wczesniej na temat stacji lutowniczych i ktos tu pisal o swoich odczuciach na temat solomon'ow, elwik'ow i weller'ow i nawet xytronic'sow - wszystko pieknie - ale moze mi ktos napisac gdzie takie cos kupic i nie przeplacic niepotrzebnie 100%?

ktos sugerowal kupic elwika z

- ale tam po nacisnieciu na "cennik" kaza sobie wysylac jakies adresy, telefony itp - w ogole u mnie jakos ta ich stronka chodzi slabo - wiecie po ile oni sprzedaja te swoje lutonice?

Reply to
Wojtek

No to sobie porównaj np do TME. Wybrałeś sobie dość drogi sklep co byłoby zrozumiałe w RL gdybyś wszedł do mijanego sklepu i kupił nie chcąc szukać więcej.

Reply to
Mariusz Dybiec

dzieki wielkie za cennik...

zadam teraz glupie pytanie - do czego sa te "tygle"? pracowalem w zeszlym roku pare miesiecy blisko goscia, ktory duzo lutowal (SMD, BGA), ale zadnego tygla nie mial - moze mi ktos w skrocie napisac do czego to?

Reply to
Wojtek

Na przyklad do cynowania zakonczen przewodow ("zarabiania" kabelkow).

Pozdrawiam, Pawel

Zle zalozenia, zle :-)

Z wysylka czy bez ?

10% to nie jest znow tak duzo - ot, w miare normalna roznica ceny miedzy roznymi detalistami ..