Bednarka w okó? budynku

Użytkownik "Marek Dyjor" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:l2o7q0$bsr$ snipped-for-privacy@news.task.gda.pl...

daje dla odbiorców grupy G a z innymi jest różnie. A on fabryke robi.

b.

Reply to
Budyń

Użytkownik "Budyń" snipped-for-privacy@riders.pl napisał w wiadomości news:l2og8k$lrj$ snipped-for-privacy@speranza.aioe.org...

Witamy w Polsce. Tu każdy chuj ma swój strój, co wieś to inna pieśń i co kraj to obyczaj.

Reply to
4cx1000

Ale po co ten gniew, energetyka nie ma tu nic do rzeczy, więc nie ma co na nią, czy też przepisy z nią związane psy wieszać.

Irek.N.

Reply to
Irek N.

Dnia Thu, 03 Oct 2013 19:40:52 +0200, Irek N. napisał(a):

Irku, przecież spece z ZE, któzy przyjdą skontrolować i zaplombować układ pomiarowy mogą go też sparametryzować. Owszem, można takei rzeczy określić na etapie zamawiania licznika od producenta/dystrybutora ale nie trzeba. Nie dalej jak w piątek parametryzowałem licznik pośredni, będący własnością odbiorcy.

Reply to
badworm

No tak, no tak, ale jak pisałem u mnie nikt nie będzie niczego kontrolował, plombował a już na pewno nie będzie grzebał w liczniku :)

Miłego. Irek.N.

Reply to
Irek N.

Użytkownik Ukaniu napisał:

Znaczy zle wykonany uziom. Zeby zbrojenie mogło robić za uziom to musi posiadać gwarantowaną ciągłość galwaniczną - czyli co najmniej jeden pierścień prętów w ławie musi być zespawany i do niego wszystkie doprpwadzenia. Alternatywnie - niezależna od uziomów bednarka (może być nieocynkowana, w betonie nie skorodyje). Jak fundament pękł - znaczy nie było ciągłości metalu i prąd poszedł na jakimś odcinku przez wilgorny beton - to faktycznie może dać takie ciśnienie pary wodnej i gazów z elektrolizy że beton nie wytrzyma.

Reply to
Dariusz K. Ladziak