Jak podlaczyc SVHS do euro ?

J.w. Mam wyjscie TV w karcie graficznej SVHS(chrominacja/luminacja) jak to podpiac do eurozlacza w TV?.

GM

Reply to
GM

Osoba podająca się za: GM przyczyniła się do uszczuplenia moich skromnych zasobów dyskowych ;-) wraz z kolejną wiadomością wysłaną

2004-01-19 18:42:

Primo: nie SVHS tylko S-Video!!! Secundo:

Tertio: O ile Tv automatycznie nie wykryje wygnału S-Video to poszukać w menu odpowiedniej opcji i przestawić(inaczej będzie czarno-biały obraz). Quatro(tak to się pisze?): jeśli TV nie jest w stanie przyjąć sygnału S-Video przez złącze Euro to:

-mimo wszystko próbować tak podłączyć i doprowadzić do pojawienia się kolorowego obrazu poprzez zabawę softem(np. TVTool)

-lub połączyć chrominację z luminacją jakimś małym kondensatorem(kikaset pF) i dalej do TV(czyli bezpośrednio wchodzi luminacja a chrominacja przez kondensator).

Reply to
badworm

to moze cos nieco innego ;-) Jest sobie notebook, karta graficzna ATI, wyjscie SVideo. Jest tez sobie TV z dorobionym kiedys (do ATARI :-) ) wejsciem Composite, wiec sygnal chrominancji jest podpiety na kablu (we wtyczce SVideo) przez kondensator do sygnalu Luminancji. Problem tylko polega na tym, ze notebook uparcie twierdzi, ze do wyjscia SVideo nie jest nic podlaczone. Moze ktos ma pomysl jak go przekonac, ze jednak jest? Wejscie monitorowe ma oporniki dopasowujace 75ohm do masy, wiec nie tedy droga chyba..

Pozdr Michal

Reply to
Michal Baszynski .

Osoba podająca się za: Michal Baszynski przyczyniła się do uszczuplenia moich skromnych zasobów dyskowych ;-) wraz z kolejną wiadomością wysłaną

2004-01-21 00:34:

Może trzeba użyć trochę lepszego konwertera S-Video na composite? Mam schemat takowego i mogę podesłać. Niestety wymaga zasilania.

Reply to
badworm

bardzo bym prosil :-) Adres jak w naglowku ale bez dwoch pierwszych kropek czyli @gazeta.pl

Pozdr Michal