AVRISP mkII i Vista

Od jakiegoś czasu używam podróby AVRISP mkII (na USB) i do pełni szczęścia brakuje mi tylko, żeby to cholerstwo działało pod Vistą (którą mam w laptopie). Na stacjonarnym mam XP i wszystko śmiga, ale czasem potrzebuję zaprogramować coś "w terenie". Kupiłem też XP do laptopa, ale wolę pracować w Viscie (dziwne, co?), a ciągłe przełączanie systemów mnie wkurza. Po instalacji AVR Studio, Vista zgłasza, że nie może zainstalować sterownika (błąd nr 10). Wina li to nieoryginalnego sprzętu, czy potrzebuję sterownika innego niż dostarczany z AVR Studio (ver 4.14 build 589)?

Dariusz Żołna

Reply to
Dariusz Żołna

Witam w klubie - wczoraj walczylem. AVR Studio i AVR Ice dziala bez problemu z Vista64 (wersja studia chyba

2.0.2 czy jakos tak, w kazdym razie do AVR32). Wiecej problemow mialem z ICD2 Microchipa, bo tylko nowsza wersja ma sterowniki do Visty i bylo trzeba kupic nowe ;-(

Aha - ze 2 razy musialem odinstalowac, bo cos zawsze pier... tego, no, zle szlo ;-)

Reply to
Jerry1111

Sciagnij SP1 do 4.14, moze pomoze.

Reply to