AVR'y to badziewie ?

zalezy do czego...

Hitachi i Renesansy, MSP430 do bardzoembedded, Motorola - dluga tradycja w motoryzacji... Infineon - rodzina XC164, chimeryczne toto, ale biega...

Reply to
Marek Lewandowski

ARM, czasami jeszcze ciagle '51 (np. seria ADuC8xx Analoga, MSC12xx TI gdy potrzeba wysokorozdzielczego ADC, TUSB z TI i Cypress gdy trzeba USB lub USB2.0), PIC

Reply to
Michal Baszynski .

Użytkownik Marek Lewandowski napisał:

Na prawdę nie rozumiesz, o co mi chodzi? Powiedzmy biorę wzmacniacz operacyjny, który ma nie wyspecyfikowane dokładnie wszystkie parametry, akurat dla mnie istotne. Potem biorę ten sam układ innego producenta i okazuje się, że jego właściwości są niewystarczające. Wtedy biorę układ innego producenta, albo zupełnie inny model, a nie kombinuję jak przerobić układ, zeby dzialał jak trzeba. Bo tak jest prościej, taniej i przyjemniej, i nie ma to logicznego styku z problemem typu częstotliwość rezonansu włąsnego cewki.

Reply to
A.Grodecki

Zaraz. Bo dla mnie to są różne sytuacje: a) gdy sprzęt ma specyfikację i ona się zgadza, ale parametry nie wystarczają w projekcie (AVR - może być, nie pasuje do założeń) b) Specyfikacja sobie, a parametry sobie

Ale co to ma do czynienia z nieprzewidywalnością? AVRy mają swoje specyfikacje. Mają napisane: EEPROM chodzi OK, jeśli używa się BoD. W przeciwnym wypadku EEPROM nie chodzi. Jest to przewidywalne, wyspecyfikowane i nie wymaga obejść.

jak "lubisz" wzmacniacze operacyjne - znajdź taki, który nie ma ograniczenia B*G. Każdy układ ma swoje parametry a o nieprzewidywalności, czy cudactwach można mówić, jak tych parametrów nie spełnia.

Reply to
Marek Lewandowski

nie używałem jeszcze w jakimś "odpowiedzialnym" środowisku. Masz jakieś doświadczenia?

Reply to
Marek Lewandowski

mialem przy sasiednim biurku kumpla majacego kompletnego fiola na ich punkcie i duzo na nich robiacego. Ogolnie spisywaly sie super, zadnych niespodziewanych dolegliwosci nie bylo, ja sie nimi nie bawilem bo potrzebowalem zwykle czegos malego z flashem na pokladzie, on zas wolal kombinowac z tymi z zewnetrzna pamiecia, bo inne byly dla niego za male i tylko wyjatkowo schodzil z PCB ponizej 4 warstw ;-) Ale zycie mnie chyba niedlugo przycisnie i bede musial sie zdecydowac albo na jakiegos ARM-a (prawdopodobnie Philipsa - bol z nimi to mozliwosc odczytania softu JTAGiem nawet majac zablokowane fuse bity) albo cos w stylu F28xx TI.

Reply to
Michal Baszynski .

Wlasnie znalazlem moduly oparte na tych (chyba "tych") Philipsach w olimexie

Mowisz, ze to badziewie ma skopane zabezpieczenie kodu? Hmmm... BTW: wiesz moze, ile toto ciagnie z zasilania? w PDFie znalazlem tylko limiting values 100mA na pin zasilania, ale jakos nie bardzo widze wypowiedzi o realnym poborze mocy przy np. 50MHz...

Reply to
Marek Lewandowski

to zerknij tez tutaj:

ZTCW niestety tak

ze strony Philipsa:

" Q: What is the typical current consumption for the LPC210x?

A: Typical current consumption for the LPC210x:

  • 30 mA - active * 20 mA - Idle * 10 uA - sleep

For detailed supply current, please refer to the latest datasheet. "

i strona 24 - 30mA@60MHz w trybie Active i 10uA Power-Down (rdzen z

1.8V)
Reply to
Michal Baszynski .

a kto to sprzedaje detalicznie w PL?

Reply to
Michal Baszynski .

Thu, 04 Nov 2004 08:18:10 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "Jacek Bogusz" snipped-for-privacy@ep.com.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

A gdzie jest napisana na procku rewizja ? Pytam bo mam wlasnie dwa

89S8252 (w TQFP) ktore zamierzam wykorzystac w pewnym projekcie i na pewno bedzie wykorzystana tez pamiec EEPROM. Od spodniej strony jest tylko: 3E5972 19552U 1HONGKONG-G 3E0339

Podejrzewam ze oznaczeniem rewizji moze byc U lub G. Wolalbym wiedziec, bo w razie czego dam zewnetrzna 24C02. Wprawdzie dane jakie beda trzymane w tej pamieci nie sa jakies krytyczne i user urzadzenia je sobie ustawi od nowa w razie czego, ale wolalbym zeby to bylo jednak niezawodne.

Reply to
BLE_Maciek

Sun, 7 Nov 2004 23:43:15 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "Michał" snipped-for-privacy@wp.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Dzieki