aux in do radia samochodowego kenwood

witam potrzebuję zrobić aux in do radia samochodowego, starego kasetowego. wywaliłem mechanikę odtwarzacza kaset, oszukałem radio że kaseta jest i jest odtwarzana. mam problem z "dostarczeniem" do radia sygnału dzwiękowego. Z lektury elektrody wiem, że jak się wepnę do w kable po głowicy magnetofonu, to będzie jeden wielki przester. Powinienem sie wpiąć po wzmacniaczu sygnału głowicy. tyle że czegoś takiego niema. z głowicy sygnał idzie przez rezystor 100ohm (szer) kondensator (równ) rezystor100ohm szer, kondensator (równ) do nóżki 43 układu tda7420. układ ten to 64 nóżkowy procesor audio. proszę wiec o poradę jak dorobić aux do takiego radioodtwarzacza.

ToMasz

W zasasdzie radio nie jest mi potrzebne, ale jest miłym dodatkiem. myślałem o tym żeby olać radio i podpiąć się pod samą końcówkę mocy z auxem, (tda 7385) Niestety odwarzacz ma panel i głośność na przyciskach, więc tak czy siak panel mi zostanie, a zmiany głośności nie zrobię (bo za to odpowiada procesor audio)

Reply to
ToMasz

kiedys sie uzywalo takich wynalazków...

cezar

i to byłoby najlepszym rozwiązaniem. tyle że raz że potrzebuję na już, dwa wymaga radia. musiałbym się też upewnić, ze mogę to zamontować wewnątrz "radia" i nie będę musiał za każdym razem parować z BT Dzięki

Reply to
ToMasz

W dniu 15.08.2019 o 09:40, ToMasz pisze:

Analizując schemat blokowy układu TDA7420

żna zauważyć, że sygnał z głowicy magnetofonowej trafia na wejścia

43/46, jest wzmacniany i wychodzi przez nóżki 40/50. Stamtąd trafia na wejście właściwego multipleksera źródeł sygnału - nóżki 56/57. Moim zdaniem wystarczy rozpiąć te właśnie nóżki i podać na nie przez kondensatory sygnał AUX. Potwierdzenie tej teorii znalazłem na stronie:
:)
Reply to
AS