Elektrolit z trzema wyprowadzeniami?

Mam kilka takich, 10000uF/16V średnica 30mm, mają po 3 wyprowadzenia. Na środku jak to zazwyczaj bywa, są symetrycznie umieszczone dwie nóżki ładnie oznakowane minus plus, ale tuż przy obwodzie jest jeszcze jedna... Czy to jest jakiś kondziołek składający się z dwóch sekcji ze wspólną elektrodą czy jak? Myślałem, że jedna z elektrod jest po prostu zdublowana, ale omomierz na to nie wskazuje, żadna z elektrod nie ma bezpośredniego połączenia z inną. Macie jakiś pomysł, po co ta trzecia noga?

Reply to
Tomasz Maciąg