ATMega162 - jaka pamięć zewnątrzna ?

Witam!

Robie projekt na ATMega162 - niestety 1k SRAM to za mało :(. Pytanie zatem co należało by popularnego do niej podłaczyć, co "wyrobi się czasowo" - jeśli dobrze rozumiem 62256 to średni pomysł ze względu na poważnie długie czasy dostępu ? Z tego co widze istnieje niewielka regulacja za pomocą rejestru EMCUCR jednak chyba nie wystarczy ... Zakładam że jestem w stanie dostać 62256-70ns - czy to można podpiąc pod ATmega popędzaną zegarkiem 16HMz ?

Reply to
Sebastian Bialy

Użytkownik Sebastian Bialy napisał:

A może jakiegoś "kesza" z płyty głownej 486 ? Mają czasy dostępu 20ns, a niekiedy nawet 15ns

Reply to
Grzegorz Kurczyk

Obecnie za tanie pieniądze można dostać pamięci 10(20)ns.

Mister

Reply to
Mister

Czy znasz oznaczenia sybmoliczne popularnych kostek tego typu ? najlepiej o podobnej organizacji jak 62256 (a może są takie z wewnątrznym zatrzaskiem ?).

Reply to
Sebastian Bialy

Pare kostek tego typu zachomikowałem, i zamierzam się pobawić :)

Reply to
Sebastian Bialy

Używamy 64KB*16 lub 256KB*16bit są to pamięci Samsunga 3V oznaczeń teraz nie pamiętam.

Mister

Reply to
Mister