atmega emu

witam

Zna ktos jakis emulator atmega , atiny oczywiscie softwarowy cos podobnego jak crododile

Reply to
gfm

Użytkownik gfm napisał:

Polecam VMLAB (wersja demo do pobrania z

softwarowy cos podobnego jak crododile a tego to nie znam... z ciekawości googlałem i nie znalazłem takiego stworka co się zowie "crododile" :-(

Pozdrawiam Grzegorz

Reply to
Grzegorz Kurczyk

AVR Studio bardzo ladnie symuluje procka. A jak do tego dorobic swoje plug-in'y udajace LCD, klawiature itp (ostatnio Atmel udostepnil swiatu specyfikacje pisania plug-in'ow do AVR Studio) to sie robi calkiem ciekawie.

Reply to
Adam Dybkowski

Ładnie... z tym się zgodzę, ale czy dobrze ? ;-) Poczytajcie wątek "ATmega8 i asembler" z 2005-12-13 00:31

O... to jest ciekawe. VMLAB od początku miał "pluginy" emulujące podstawowe elementy środowiska procesora a od kilku miesięcy ma możliwość pisania własnych w C. Niestety jak to zwykle bywa i ten progrem nie jest wolny od błedów.

Pozdrawiam Grzegorz.

Reply to
Grzegorz Kurczyk