at89s52 atmel isp cable i bascom.. i jak to uruchomic?

Od razu przepraszam za lamerskie pytanie, ale mam problem, który google przemilcza. Kupiłem at89s52 no i okazało się, że tylko oprogramowanie ATMEL'a może go zaprogramować i STK200 nic tu nie pomoże, więc zrobiłem programator ze strony Atmela. Teraz mogę już wpisywać hex'y do procesora. Napisałem program (w Bascomie), który miał zmieniać co sekundę stan portu P0.0, do którego była podłączona dioda. Skompilowałem, wpisałem *.hex do procesora, uruchomiłem i... nic! Program w bascomie był poprawnie symulowany, więc był też chyba dobrze napisany (właściwie to dziwi mnie jakim cudem program sładający się z 5 instrukcji może nie działać!) Bardzo proszę o pomoc. Czy potrzebna jest jakaś procedura inicjalizacji, czy może jakoś specjalnie trzeba skonfigurować BASCOM'a 8051 ? Już sam nie wiem co o tym myśleć. Odpowiedzi bardzo proszę, jeśli nie sprawi to kłopotu wysyłać na maila: jerzya[usunto]@gazeta.pl Z góry dziękuję za wszelką pomoc

Reply to
Jerzy Aloszko