aparat fotograficzny zasilanie "na paluszki"

jedrek napisał(a) :

Żarty Waszmość sobie stroisz :-) Mój "normalny" dwupaluszkowy A720 robi ok. 400 zdjęć z włączonym wyświetlaczem. I na dziś mam zrobione starym kompletem 250 zdjęć i daleko mu jeszcze do końca pracy. Wg instrukcji 400 ma zrobić z włączonym i 900 z wyłączonym wyświetlaczem.

A ja mam akurat zapas Energizerów litowych. Cena zabija. Działają za to na bardzo dużym mrozie. Choć i Eneloopy też. Ale za to zapas jest zapas.

Reply to
Zbynek Ltd.

Niestety, tylko grip. Albo zasilanie kabelkiem z sześciu Eneloopów.

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz

W dniu 2015-05-27 o 20:47, Zbynek Ltd. pisze: [...]

Litowe można kupić w Batimexie, cena akceptowalna i jakość OK. Eneloopy działają na mrozie, ale tylko nowe wersje.

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz