Antena GPS

Cześć wszystkim :)

Szukam anten GPS do montażu wewnątrz urządzenia. Anteny muszą być pasywne, a na płycie posiadam złącza Hirose U.FL-R-SMT. Ewentualnie mogą mieć złącze RPSMA (mam pigtaile).

Czy ktoś ma pomysł gdzie coś takiego dostanę? Pytałem już w kilku sklepach i ciężko coś znaleźć (głownie są anteny aktywne albo do montażu SMD, a chciałbym uniknąć robienia "pająka"). Ma ktoś jakiś pomysł?

Z góry dzięki za wszelką pomoc

Pozdrawiam, kp

Reply to
kp

ile sztuk ?

Andrzej

Reply to
GregZorbaEmmanuelYork

kp pisze:

Zadzwoń do Navimor Oxer. Swojego czasu mieli w ofercie GPSy OEM firmy Trimble właśnie ze złączem UFL i różne antenki do nich.

Adam Dybkowski

GregZorbaEmmanuelYork pisze:

Na razie potrzebuję tego do testów - 2-3 sztuki...

Pozdrawiam, kp

Reply to
kp

Adam Dybkowski pisze:

Rozmawiałem z nimi. Anten pasywnych ze złączem u.fl już nie mają. Są tylko SMD...

Pozdrawiam, kp

Reply to
kp