ANALOG DEVICES

Hmm.., Produkty OK, no i sensownie do pewnego czasu promowane.. Nie tylko chodzi o promocję/marketing. Na takie bździągwy dają się nabierać nowicjusze, bądź nędznie opłacani wykładowcy/pracownicy swojego czasu naprawdę WYŻszych uczelni.

Jest późno, trza iść się wyspać. Jutro pokażę jakie farmazony tam walą.

A przejajcem będą bzdury jakie wiypisują application inżyniery z TI.

Do jutra (AFE 5801),

Stachu

Reply to
stchebel

W dniu 07.05.2015 o 00:40, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

Co do AD. Jakoś sentymentalnie zawsze lubiłem AD i czasem stosowałem w swoich projektach. Ale ostatnio "poraziła" mnie ich nowa strona www. Nic nie mogę znaleźć, jest totalnie nieczytelna w stosunku do poprzedniej odsłony ale za taka ładna i nowoczesna... Pewnie zoptymalizowana dla posiadaczy tabletów. Tabele potrafią się nie mieścić mi się na szerokość na monitorze 30" o rozdzielczości 2560x1600. A szczytem wszystkiego jest sortowanie. Biorę na ten przykład tabelę z niskoszumnymi LDO i chcę ją posortować rosnąco ze względu na szum właśnie. No i w/g strony AD sortuje mi tak:

1.6 100 11 125 146 15

Ręce opadają, a taka szacowna i zasłużona firma. Pewnie dorwali się tam jacyś absolwenci nie całkiem technicznych kierunków do steru i marketingiem chcą zastąpić inżynierską rzetelność.

Paweł

Reply to
Paweł Sujkowski

W dniu 2015-05-07 o 13:49, Paweł Sujkowski pisze:

czyli normalnie, jak w europie co się sadzisz, przecież to twoje i kumli wypierdek

Reply to
platformowe głupki

W dniu 2015-05-07 o 13:49, Paweł Sujkowski pisze:

No typowe, przyszedł młody i dał sortowanie po ciągach ascii :( niestety na wielu innych stronach też to widać.

Reply to
janusz_k