Analog Devices

Powitanko,

Zlozylem zamowienie przez Alfine na pare kosci. Po ponad 2 tygodniach przyslali nie wszystko i nie do konca to co trzeba. Teraz pisza na swojej www, ze maja problemy z detalicznymi ilosciami. No, to juz wiem;-) Czy ktos przecwiczyl inna firme-dystrybutora AD, albo kupowal bezposrednio i podzieli sie wrazeniami?

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

Kiedyś kupowałem w

ale od nich przesiadłem się właśnie do Alfine... Ogólnie mówiąc, obie firmy generalnie są w porządku, tylko zdarzają im się wpadki, i to wg mnie nie ze swojej winy, tylko właśnie z winy Analoga. W końcu kto tam będzie się przejmował detalistami...

Niektóre elementy Analoga są w próbkach (niektóre próbki osiągalne tylko przez dystrybutorów, nie zrażać się, jeśli na stronie Analoga nie ma próbek) - takie próbki zawsze docierały do mnie szybko i bezproblemowo, nawet jeśli były zamówione w Alfine wysłane zostały bezpośrednio z Analoga - choć często tak nie zamawiałem.

Analog ma wysoce denerwujący mnie zwyczaj błyskawicznego wycofywania kości z produkcji - raz zamawiam, jest "full production", drugi raz po pół roku - już "obsolete" i nie ma. Tu ukłon w stronę obu firm, Alfine i Addisa - zawsze pomagały znaleźć zamienniki.

Pozdrowienia, MKi

Reply to
MKi

Pawel "O'Pajak" napisal(a):

Ja cwiczylem ADDIS - ich szef jest, hmmm, niekonwencjonalny. W efekcie przerzucilem sie na Alfine.

Reply to
Marcin E. Hamerla