Altium - problem z padem

Witam, Zassałem z TI gotowy projekt pod Altium. Ich projekt wyświetla się poprawnie, zarówno SCH jak i PCB oraz odpowiednie biblioteki. Mój projekt w dużej części jest oparty na ich projekcie, więc korzystam z gotowej biblioteki footprintów. Niestety jeden element w moim projekcie nie działa prawidłowo. Na PCB wygląda to tak:

Termal pad świeci na jaskrawozielono, bo są naruszone jakieś Design_Rules. Jakie? No właśnie nie wiem :(( Ten termal pad jest zbudowany jako normalny pad, a te dwa ceowniki doklejone z lewej i prawej, są zbudowane z 3-ch elementów typu fill. Jak je usunę, to wszystko jest OK.

Qrrrr... , siedzę nad tym już ponad 2 godziny i szlag zaczyna mnie trafiać. Macie jakieś pomysły? Aha, ja mam AD-6.7.

Reply to
stchebel

W dniu 2018-08-24 o 14:28, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

Ja bym najpierw sprawdził czy wszystkie elementy są dołączone do tej samej sieci i w razie czego "ręcznie" je dołączył. Oczywiście jeżeli masz to w elemencie bibliotecznym to trzeba pozwolić na edycję elementu w projekcie (odznaczyć lock primitives). Tak przynajmniej u mnie trzeba, ale mam trochę nowszą wersję.

Pozdrawiam

DD

Reply to
Dariusz Dorochowicz

W dniu piątek, 24 sierpnia 2018 15:24:38 UTC+2 użytkownik Dariusz Dorochowicz napisał:

A no faktycznie elementy typu fill nie były dołączone w ogóle do żadnej sieci. Zrobiłem w/g Twojej wskazówki. Jest OK - Dzięki !!

Reply to
stchebel

W dniu 2018-08-24 o 15:56, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

:) Też z tym walczyłem niedawno. Nie znam dobrego sposobu na nietypowe obrysy padów. Nie zapomnij znów zablokować edycję elementu zanim sobie coś zepsujesz.

Pozdrawiam

DD

Reply to
Dariusz Dorochowicz