alternatywa dla koncentryka - kablówka ?

zdjecia te pokazuja jedynie fragment pomieszczenia - trudno mi sie odnosic do tego czy ktos jest pedantem czy nie - natomiast nie przesadzalbym wylacznie na podstawie zdjecia o tym czy krotkofalowiec jest badz nie jest odpowiedzialny za zaklocenia...

Reply to
PAndy

a dlaczego tego ludzie nie chca?

Reply to
PAndy

Taniej niż videosender wyjdzie wziąć jakiegoś robotnika, który zrobi otwór (tylko przypilnować, żeby nie trafił w jakiś kabel czy rurę), część kabla wkuje i zaszpachluje, a ten kabel co ma iść wzdłuż ściany można wpuści pod listwę podłogową. Jeśli masz panele to miejsca powinno tam być wystarczająco. Ja tak sobie przeprowadziłem skrętkę przez pół mieszkania. Tam gdzie kabel ma iść ponad listwę (czyli do gniazdka) po prostu wystarczy wykuć rynienkę o szerokości 2cm i głębokości 3cm, byle kabel się zmieścił. Gipsem jak się zaszpachluje to nawet na jasnym kolorze farby nie widać. Ciemniejszą przydało by się jednak pomalować. Na prawdę to niewiele roboty, a odpadnie Ci zasilanie tych sprzętów, dodatkowych zasilaczy, kabli i żarcia prądu przez całą dobę.

Michał

Są listwy które umożliwiają wpuszczenie w nich kabla. Taka listwa z wewnętrzną rynienką na kabel, a nawet kilka kabli.

Reply to
Desoft

sa nawet takie listy ktore sa elastyczne, w srodek wciaga sie przewod - ma toto taki ksztal ze latwo przez to przejsc czy przejechac.

Reply to
PAndy

ale spójrz na zdjęcie człowieka z płocka. wygląda jak w chlewie. ja mam większy porzadek w piwnicy. przyjąłbyś redaktora gazety w takim pomieszczeniu ? nie zabrałbyś z oczu tego leżącego do góry nogami monitora ? nie posprzątałbyś parapetu, jakis brudnych podstawków pod doniczki, nie posprzątałbyś na biurku ? mi by było wstyd jakbym w takim syfie miał przyjąć choćby dozorcę ( nie mam nic do dozorców) a co dopiero redaktora z ogólnopolskiej gazety.

Reply to
VSS

powiem tak - zyje na tym swiecie wystarczajaco dlugo by wiedziec ze to jeszcze nie moze przesadzac o wiedzy i jakosci konstrukcji co mogloby implikowac ewentualne generowanie zaklocen...

Reply to
PAndy

Jasne, ze nie przesadza. Ale wyglad wplywa na to jak nas inni odbieraja, czy ci sie to podoba czy nie. Jak ktos zobaczy tak chlew w gazecie to bedzie mial negatywne nastawienie do goscia, a co za tym idzie do prezentowanych przez niego racji, nawet jesli bylyby one w 100% sluszne. Wiec sie potem nie dziw, ze w powszechnym odbiorze ludzie sobie pokojarza krotkofalowcow z jakimis dziwakami.

Reply to
T.M.F.
[...]

To, że krótkofalowcy są dziwakami dyskusji nie podlega ;P A to, że jedni dobrze się czują w warunkach sterylnych a inny wolą mieć wokół siebie mniej lub bardziej artystyczny bałagan znaczenia

- co do jakości ich pracy - większego nie ma.

No to prawda, ale uzylem slowa dziwak bo nie chcialem napisac balaganiarz, czy brudas.

Roman, ale ja nie o tym mowie. Jasne, ze mozesz sobie pracowac w warunkach jakie uznasz za stosowne i robic przy tym rzeczy na miare Nobla. Tyle, ze jesli chcesz kogos przekonac do swoich racji (w tym wypadku, ze zaklocenia to nie twoja wina a krotkofalarstwo jest ok i ma racje bytu) to nie mozesz wygladac jak skacowany gosc, ktory ma wszystko gleboko gdzies. Zgodzisz sie ze mna chyba, ze zdjecia ktore pokazal VSS lepiej przemawiaja do opinii ogolu niz takie niechlujne zdjecie w dziwnej pozycji. Co oczywiscie nie swiadczy o umiejetnosciach sfotografowanych ludzi. Mowie wylacznie o odbiorze. Zreszta sam pomysl, idziessz np. do lekarza, masz dwoch do wyboru. Jeden w czysciutkim gabinecie, wygladajacy porzadnie, wszystko tip-top, drugi no powiedzmy odpowiednik owego krotkofalowca:) Kogo wybierzesz? I tylko prosze nie pisz mi, ze tego, ktory ma wyzsze kwalifikacje, bo tego nie jestes w stanie ocenic, podobnie jak czytelnik owej gazety nie jest w stanie ocenic kwalifikacji krotkofalowca, ocenia wiec to co widzi.

Reply to
T.M.F.

mariusz pisze: > witam Państwa, > mam następujące pytanie, laika. Mam w mieszkaniu podłączoną kablówkę > ale tylko w jednym pokoju. Chciałbym doprowadzić tv do drugiego > pokoju. Nie chcę jednak wiercić w ścianie i prowadzić kabla. Czy jest > obecnie dostępna technologia do rozprowadzania sygnału kablówki > bezprzewodowo po całym mieszkaniu (coś ala router i internet > bezprzewodowy)? Jakie firmy robią tego typu urządzenia i jaka jest ich > cena ? Będę wdzięczny za wszelkie informacje na ten temat. >

metodą "drutową": kupić przedłużacz pilota z modułem transmisji wizji i fonii (Interstar, Signal etc.

podłączyć to do widea. drugi koniec do telewizora + pilot od widea w drugim pokoju. i gotowe :) jedyna uciązliwość to oglądanie przez AV-IN i konieczność przełączania programów pilotem od wideo.

Marcin

Reply to
komar