Akumulator 10V 850mAh - gdzie?

W zabawce padl akumulator. Szukalem, szukalem sle nie moge takiego znalezc ani zadnego zamiennika. Parametry napiecie 10V pojemnosc 850 mAh wymiary 98mm x 18mm x 58mm sz x gl x wys

Znalazlem podobne ale o innych wymiarach i nie wejda do urzadzenia. Gdzie cos takiego mozna dostac??

Reply to
Grupki

Masz troche tolerancji ? zrobilbym pakiet paluszkow AA/R6 - 8 powinno sie zmiescic,

albo trzy ogniwa li-ion 18650 - ale do tego stosowna elektronika potrzebna.

Bo to _jest_ pakiet 8xR6 ;)

Np:

?p1379,rc-pack-2100-mah-9-6v-vipow Nie podejmuje się żadnego polecać - to są tylko przykłady.

Reply to
Lukasz Spychalski

O, to rzeczywiście jakiś wynalazek. Myślę jednak, że zabawce jest wszystko jedno, czy jest zasilana z 10v Pb, czy też z 9,6V Nixx.

Pakiet 8xR6, który trzymam w ręce ma wymiary 98.5 x 14 x 56.5 mm. Naprawdę się nie zmieści?

Reply to
Lukasz Spychalski

Eee, coś mi się wydaje, że ładowarka w zabawce raczzej nie grzeszy inteligencją ;). A nawet jeśli grzeszy, to powinna dać końcowe napiecie ładowania w granicach 11,5-12V, czyli 1,43 do 1,5V na jedno ogniwo pakietu

8S. Czyli nie tak najgorzej... zresztą nawiasem mówiąc nawet pakiety 4S LiFe ludzie ładują programami do Pb 6S, jeśli nie mogą inaczej.

Tak, z R6 do zgrzewania nic nie wystaje.

Reply to
Lukasz Spychalski