Latest threads in Electronics (Dutch)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Re: Philips TV/Video combo: voeding stuk?
steeds Neen. Hij doet helemaal niets meer. Voeding gebruikt Motorola MC44603P schakelende voeding IC. Ben nu opstart en standby aan het bekijken.
2
2

Re: Philips TV ... probleem ... help...
hoe Ja, maar de meeste artikels gaan ofwel omdat ik iets te vragen heb, of dat ik ze doorverwijs naar een bepaalde link. Je moet nou niet gaan lachen hoor, maar ik weet niet eens wat een HOT is en...
8
8

Re: Slechte antenneversterker?
"MRe" schreef in bericht news:bdnn63$qbq$ Hallo MRe, vraagje: bij wat voor zaak moet ik die kabels dan kopen? Welk merk is goed? En da's zeker errug duur? MvG, SebasFM
2
2

Philips TV MD 1.2AA probleem (20 inch model)
Van deze TV zijn de gelijkrichtdiodes in de netvoeding eruitgevlogen alsmede de 4A T netzekeringh. Wie weet welke andere oorzaken hiervoor nog mogelijk zijn ? W.V.
3
3

Re: Storing op baby foon
"Mischa" schreef in bericht news:3eff5221$0$49100$ Weet je wat ik vrees? Dat jij zelfs bij een digitale klok nog een klepel zou zoeken!! ;-) Beppie
2
2

Re: brandgevaar?
Je kan best een zekering in de leiding op nemen. Als je rekent op de thermische beveiliging van de transfo kan de draad al heel erg heet staan vooraleer de transfo uit valt. Als de transfo...
1
1