Latest threads in Electronics (Dutch)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [maandelijks bericht, december 2020]
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

Re: Kristalcode vergelijkingslijst UHF
Voor de liefhebbers: dit is hoe zo'n ding eruit zag: Zowel de spoelen als de kristallen waren verwisselbaar. Dit is uiteraard geen UHF, Jan

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [maandelijks bericht, oktober 2020]
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [maandelijks bericht, september 2020]
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [maandelijks bericht, augustus 2020]
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [maandelijks bericht, juli 2020]
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

Bewegingsmelder met 'manual override'
Ik heb hier een overloop waarvan de verlichting met een hotelschakelaar wenselijk dat het licht wordt geschakeld door een bewegingsmelder, aangezien de hoofdbewoner slecht ter been is. Eenvoudigst is...
49
49

hoe bms accu te laden?
ik heb van mijn vader een soort no name accu dremel gekregen, defect natuurlijk/bij het slopen bleek daar een kleine drie cellige nicad in te zitten. 3x1.2 volt=3.6 volt mooi dacht ik dan koop ik een...
3
3

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [maandelijks bericht, juni 2020]
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

Opdondertje
Naast mij staat een tafelventilator met chromen kooi. Ik kwam met mijn blote knie tegen die kooi aan, heel licht raakte ik 'm. Ik voelde stroom, en zodra ik steviger contact maakte, was het over....
20
20

open collector uitgang
Kan iemand mij alsjeblieft uitleggen hoe een open collector uitgang werkt. groetjes Eli
4
4

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [maandelijks bericht, mei 2020]
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [maandelijks bericht, april 2020]
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

Videobellen middels androidtelefoon.
Doen meer deelnemers hier dat? Met welke software? En wat zijn de ervaringen daarmee? Ik zelf gebruik daarvoor op dit moment Whatsapp, maar dat kan alleen een op een. Ik ben benieuwd of daarvoor...
22
22

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [maandelijks bericht, maart 2020]