AH 250 Gaggenau - gigatherm

Ik heb een dampkam van het merk Gaggenau type AH 250 160 (bouwjaar 1987)

Binnen zit er een printplaatje voor de sturing van de motor (snelheden) Er zitten daar wat htk componenten op, maar het schema ontbreekt me. Op de printplaat staat de vermelding GIGATHERM AH-250 70 25 001

Er zitten een aantal componenten :

- 5 x behuizing T0202, drie aansluitingen, met de melding TAG8704 en Z0423MF

- IC 16 pins DIL met vermelding MN4049B

- IC 18 pins DIL , met vermelding AH-250 70.25.021 µEM8627J

Kan me iemand daar info over bezorgen?

dank

Reply to
Guy--

TRIAC type Z0423MF

Standaard CMOS IC 4049

Microcontroller?

dank je ! == IC 18 pins DIL , met vermelding AH-250 70.25.021 ?EM8627J == die laatste IC draagt toevallig de AH-250 aanduiding, zijnde het type Gagennau dampkap. Waarschijnlijk iets uit 'eigen' gaggenau keuken...

Reply to
Guy--

Ik zoek zulk een bordje om de IC te recupereren. (De Triacs en IC4049 werken precies ok), maar de sturing doet raar.

Type dampkap GAGGENEAU AH-250-160 (AH-250)

Nieuw kost dat plaatje 297 euro en dit voor 4 Triacs, één zener, één transfo, één IC 4049, en wat werstanden en kleine elco's en capa's,

fotos :

De Zenerdiode heb ik vervangen, de CMOS IC 4049 ook.

Reply to
Guy--

Grote kans dat 1 of meer elco's het begeven hebben. Begin eens met die ene wat grotere (van de in totaal 3?) die in de buurt van de voedingsaansluiting zit.