Zonnepaneel maken

Hallo,

Even een vraagje..

Ik ben van plan om voor een schoolopdracht een "mini-zonnepaneel" te maken.. en ik zag er een op deze link..

Ik had een paar vraagjes:

1> kan iemand mij exact uitleggen wat ik moet doen 2> Dat u-vormige "ding", is dat lood? 3> Kan je er een paar kerstboomlampjes op laten branden?

Bij voorbaat dank Alex

Reply to
alex2be

schreef in bericht news: snipped-for-privacy@e56g2000cwe.googlegroups.com...

  1. Kwestie van lezen
  2. Ook een kwestie van lezen: "The next step is to lay a good size bead of glue onto the U shaped clean copper plate." Koper dus.
  3. En ja hoor, een kwestie van lezen: "It is delivering about 36 microamperes of current." Nee dus, want met 36 µA laat je geeneens een LED branden. Misschien dat een digitaal horloge met LCD display wil werken.

Dit alles gevonden binnen de minuut.... vraag me af of je überhaupt wel moeite hebt gedaan om dit artikel te lezen, of gewoon zit af te wachten totdat het je met de paplepel wordt ingegoten...

En als Engels te moeilijk voor je is, zijn er zat vertaalprogramma's / sites die zo'n pagina in een keer voor je vertalen.......

no offence though,

SebasFM

Reply to
SebasFM

schreef in bericht news: snipped-for-privacy@e56g2000cwe.googlegroups.com...

Beste, ik zou eerder LEDs gebruiken om te laten branden (of beter 1 led). De stroom zal een 36µA zijn. Dus je zult er een paar moeten gaan maken, denk ik.

Reply to
caldodecalle

waarom lees je de text niet,er staat precies bij hoeveel je nodig hebt.

Reply to
dre