Zijn er echt mensen die hier intrappen??

Gevonden in een andere nieuwsgroep:

Jeroen

Reply to
Jeroen

"Jeroen" schreef in bericht news:41e3f5aa$0$6210$ snipped-for-privacy@news.xsall.nl...

Tjonge jonge, wat een onzin.... Voor zover ik het allemaal begrepen heb, kan je beter "luchthaken" bestellen. Je weet wel van die dingen die je in de lucht kan vastschroeven om spullen aan op te hangen ;-))

mvg

Caldo

NB Best wel grappig eigelijk........

Reply to
Caldo de Calle

"Jeroen" schreef in bericht news:41e3f5aa$0$6210$ snipped-for-privacy@news.xsall.nl...

Ze werken echt hoor. Alleen zijn ze op de genoemde adressen veel te duur. Ik kan ze voor ongeveer de halve prijs (excl. verzendkosten) leveren. Ook nu in de aanbieding Bio-Stabiel 2000

Reply to
Jantje

Ongetwijfeld. Er zijn altijd mensen die het denken te horen of die niet toe durven geven dat ze geen verschil horen. En zelfs als je volledig wetenschappelijk verantwoord aantoont dat het *niet* werkt, dan nog zijn er altijd mensen die dat niet zullen accepteren.

Om eens iets anders te noemen (off-topic): hoeveel mensen ken jij die geloven in horoscopen e.d.?

Groeten, Danny Sanders www (o o) ,---------------------------------------------------oOO--(_)--OOo-. | This message is printed on 100% recycled electrons. | `-----------------------------------------------------------------'

Reply to
Danny Sanders

"Jeroen" schreef in bericht news:41e3f5aa$0$6210$ snipped-for-privacy@news.xsall.nl...

De magic ring is wel *erg* leuk, zo te zien een ordinaire ferriet bus, met een mooie logo gravering. Geen geld, $100 voor de kleine, $300 voor de grote ;)

Als ik achter mijn audio-rekje kijk, heb ik er - even snel geschat - maar 38 nodig.

--
Thanks, Frank.
(remove 'q' and 'invalid' when replying by email)

Helemaal mee eens. En de achterliggende reden is eigenlijk dezelfde als van spam: je kunt voor weinig geld *heel veel* mensen bereiken. Dus zo lang er maar een klein percentage (of promillage of zelfs nog minder) intrapt, loont het. De vrije markt en vrije keuze zijn beiden een groot goed, maar soms kun je de combinatie aardig vervloeken ;-)

[...]

Als er maar echte koolstofweerstanden in zitten. Maar dan moet je er natuurlijk wel voor open staan.

Groeten, Rene

P.S. De mensen willen bedrogen worden en ik heb er over het algemeen geen medelijden mee. Zolang men geen misbruik gaat maken van een slechte gezondheid van mensen om ze van alles aan te praten, daar kan ik niet tegen.

Reply to
Rene

Als je er echt in gelooft zal het z'n geld wel waard zijn.

Reply to
Peter van Merkerk

leuke broodjes aap verhalen staan hierin.... een tweeter die in het frequentiegebied van 20-100kHz werkt die het menselijk oor niet kan waarnemen. De magic ring die met magnetisme een elektrisch signaal kan oppoetsen waar normaal hoog/laagdoorlaatfilters en limters/compressors voor nodig zijn. Die chip is helemaal hilarisch.

Reply to
johny rook

Nou, ik heb al die producten getest en wat blijkt: ze werken wel degelijk! Grappig detail is echter dat ze alle 3 dezelfde werking hebben, namelijk het bevorderen van de handel;-)

Reply to
Bezemsteel

Oei, oi, ha, ha, (schuddebuiken van het lachen) en dan plotseling bedenk ik me dat er in ons bedrijf ook zo'n oetlul rondloopt die zich stort op de doelgroep; DE MARKETINGMAN.

Die lul die zich uitdrukt in zinnen, waarin tenenkrommend wordt uitgelegd hoe het product eigenlijk werkt:

".....with a subassembly which carries the bearing hub to absorb the compression forces of the rubber element combined with te lubrication device in a....."

En maar langskomen om te vragen hoe het werkt, wat het doet en of hij het zo mag omschrijven: NEE DUS! maar toch maar doen want hij weet anders niet hoe hij z'n tijd zinnig kan doorbrengen.

Ron@ld

"Jeroen" schreef in bericht news:41e3f5aa$0$6210$ snipped-for-privacy@news.xsall.nl...

Reply to
bubbles

Over de ultra tweeter...

Gave sjit! Alleen m'n versterkker gaat niet tot de GHz :( dus heb ik er niks aan?

Ik stel maar een vraag aan die oplichter :

| Hello, | | My amlifier has a bandwidth of 8~25kHz, will the ultra tweeter improve my audio set?

Antwoord kwam binnen één uur: | yes, the ultra tweeter works with any speaker and any amp. Good Question.

Snel antwoord, maar een "wetenschappelijke" onderbouwing blijft uit... Jammer dat ze zo duur zijn, zou echt wel willen weten wat er in zit... Een baksteen?

Groetn, Sybren.

Reply to
Sybren

Het lijkt mij een SD kaart.

Maar je moest eens weten wat voor sukkels er op deze aardkloot rondlopen....

Reply to
Henk Boonsma

.

Ordinaire spam met als extra detail dat de chip echt levert wat hij belooft: "The sound of the upgraded disc [has] ... more air." Maar dan gebakken natuurlijk. Het ontbreekt er nog aan dat er wordt beloofd dat gedegenereerde bitjes die niet helemaal

0 of 1 meer zijn, weer terug op precies 0 of 1 worden gezet.

Intussen hebben we wel allemaal hits op die site gegenereerd :-)

Reply to
paai