Spook CD-speler

hallo allemaal,

ik heb een vraag over een cd-speler, de Aristona TK610. wanneer ik op de knop "open/close" druk, gaat de motor voor de cd even draaien.(linksom/rechtsom) terwijl de lade niet beweegt ( open of gesloten lade maakt niet uit). Wanneer ik de "play"-knop indruk, gaat de cd-lade een paar keer open en dicht. De lade gaat hierbij maar een klein stukje open (+/- 1cm). Daarna verschijnt er een 'E' in het display. Weet iemand waar dit aan ligt en is het de moeite waard om dit te repareren?

Alvast bedankt voor de reactie.

Bert

Reply to
Bert

Snaartje van de CD Lade, slap geworden.??

"Bert" schreef in bericht news: snipped-for-privacy@posting.google.com...

Reply to
MV

In de nieuwsgroep news:3fe7261c$0$16803$ snipped-for-privacy@news.kabelfoon.nl, slingerde MV de volgende woorden naar ons toe:

mmm dan zou de lade toch nie open gaan als je op play drukt?

--
JVD - jvd_609 [at] hotmail [dot] com
http://www.josvandijken.tk - ftp://jvd.no-ip.info

op de print zit een micro-switch die wordt bediend wanneer de lade in open of gesloten stand is. Dat de lade snel open en dicht gaat heeft volgens mij iets met de cyclus te maken die ervoor moet zorgen dat de lade geheel wordt open gedaan of gesloten.Maar deze cyclus reageert dus niet op de open/close knop. het lijkt wel of de normale bedienings instellingen zijn gewijzigd en nergens meer op reageren. de snaar en motoren zijn allemaal ok.

Bert

Reply to
Bert