Schema Barco (Anex) TV

Hallo,

Al geruime tijd ben ik op zoek naar het schema van de Barco (Anex) TV. Het gaat om het Type "Color TV 28" Diplomat". De printen met volgende nummers zitten in het toestel: SE 25270 SE 23090 SE 27100 SE 71150 Op de Basisprint van het toestel staan verschillende nummers maar géén enkel van deze is aangekruist: SE 20230 tot SE 20290 SE 20300 tot SE 20390 SE 20400 tot SE 20450

Wie kan mij a.u.b. helpen aan het schema?

Met dank

Reply to
Christophe Vanhouteghem

"Christophe Vanhouteghem" schreef in bericht news:40be21d7$0$41754$ snipped-for-privacy@dreader2.news.tiscali.nl...

Waar heb je dat ding dan gekocht? Dan ga je toch daar om een schema vragen?

Reply to
J.v.Gelderen

"Christophe Vanhouteghem" schreef in bericht news:40be21d7$0$41754$ snipped-for-privacy@dreader2.news.tiscali.nl...

de ANEX toestellen zijn al jaaaaren uit de handel. WT

Reply to
WT