philips 22CE2261 chassis 2A

beeld is zwart, maar links in het midden bij aanzetten een klein wit streepje horizontaal welke steeds langer word en dus naar rechts loopt langzaam. Waar zou ik dit probleem kunnen gaan zoeken?

Reply to
Sellossison
*Sellossison* a écrit/schreef/wrote le/op/on 5/01/2004 :

Ik veronderstel dat er geluid is? HS ook vermits er een witte streep is. Fout is te waarsch te wijten aan verticale eindtrap. IC TDA 3654Q *4822 209 73308*

*C2571* nazien Alle solderingen in buurt van HS goed nakijken Indien mogelijk verticale eindtrap spanningen meten om zekerheid te verkrijgen. Schema is altijd handig dan :-)

Succes,

Alain

--
*Alain Beguin*