inverter tft monitor, waar kopen?

hallo

wie weet waar je in nederland ergens een inverter print kan kopen voor een tft monitor. Mijne is defect en ik kan hem niet maken.

Reply to
anno

Dit hangt nogal van het type monitor af, maar je kan het eens bij een willekeurige Aswo-eshop proberen (shopnl.aswo.com voor handelaren, talloze andere URL's voor wederverkopers: onder andere electronica-online en radio-bbb).

"anno" schreef in bericht news:4728c75b$0$25664$ snipped-for-privacy@news.tele.nl...

Wat heb je nodig ?

Ik heb nog een inverter voor 18 tot 20 inch buizen, geschikt voor het voeden van 2 buizen. (kost 12 Euro ex verzenden)

Die had ik voor reparatie van een Acer bedacht, maar daar bleek het probleem niet in de inverter te zitten maar in de koolstof die rondom één van de uiteinden van een buis zat naar het chassis. De klacht was : 1 seconde licht en daarna niet meer.

Bestellen via Ebay in Engeland (had ik gedaan) leverde inverters op voor een redelijke prijs met snelle levering ( < 1 week)

Grtz, Ben

Reply to
Ben

oke bedankt, ik zal eens kijken daar. alleen heb ik geen kvk nummer, dat is nodig zie ik? het is voor een packard bell 15 inch monitor

Reply to
anno

"Ben" schreef in bericht news:4728e673$0$31571$ snipped-for-privacy@news.kabelfoon.nl...

slimview 517. zitten 4 connectors op voor de buizen. misschien past ook wel een 'universele' inverter o.i.d. , hij krijgt 12 volt van de voeding. Maar heb daar geen ervaring mee of dat goed werkt. zal nog eens rondkijken op ebay enzo.

Reply to
anno

Je kan het ook bij een van hun wederverkopers proberen, Radio-BBB en Electronika-online hebben in elk geval een Aswo shop. Zoek anders met google op inurl:eshop.euras.com dan krijg je ze als het goed is allemaal op een presenteerbladje, moet je alleen even een Nederlandse kiezen. De prijzen kunnen onderling ook verschillen.