inverter tft monitor, waar kopen?

hallo

wie weet waar je in nederland ergens een inverter print kan kopen voor
een tft monitor. Mijne is defect en ik kan hem niet maken.

Re: inverter tft monitor, waar kopen?

Dit hangt nogal van het type monitor af, maar je kan het eens bij een
willekeurige Aswo-eshop proberen (shopnl.aswo.com voor handelaren, talloze
andere URL's voor wederverkopers: onder andere electronica-online en
radio-bbb).

--
Met vriendelijke groet,

Maarten Bakker.

Re: inverter tft monitor, waar kopen?

oke bedankt, ik zal eens kijken daar. alleen heb ik geen kvk nummer, dat is
nodig zie ik?
het is voor een packard bell 15 inch monitor

Re: inverter tft monitor, waar kopen?

Je kan het ook bij een van hun wederverkopers proberen, Radio-BBB en
Electronika-online hebben in elk geval een Aswo shop. Zoek anders met
google op inurl:eshop.euras.com dan krijg je ze als het goed is allemaal
op een presenteerbladje, moet je alleen even een Nederlandse kiezen. De
prijzen kunnen onderling ook verschillen.

--
Met vriendelijke groet,

Maarten Bakker.

Re: inverter tft monitor, waar kopen?

Wat heb je nodig ?

Ik heb nog een inverter voor 18 tot 20 inch buizen, geschikt voor het voeden
van 2 buizen. (kost 12 Euro ex verzenden)

Die had ik voor reparatie van een Acer bedacht, maar daar bleek het probleem
niet in de inverter te zitten maar in de koolstof die rondom één van de
uiteinden van een buis zat naar het chassis. De klacht was : 1 seconde licht
en daarna niet meer.

Bestellen via Ebay in Engeland (had ik gedaan) leverde inverters op voor een
redelijke prijs met snelle levering ( < 1 week)

Grtz,
Ben

Re: inverter tft monitor, waar kopen?

slimview 517. zitten 4 connectors op voor de buizen.
misschien past ook wel een 'universele' inverter o.i.d. , hij krijgt 12 volt
van de voeding. Maar heb daar geen ervaring mee of dat goed
werkt. zal nog eens rondkijken op ebay enzo.

Site Timeline