Gezocht: voetschakelaars

Hallo,

Ik ben al enige tijd op zoek naar een NL-leverancier van die robuuste voetschakelaars die je standaard in allerlei effectpedalen aantreft:

Bij de gangbare leveranciers (Nedis, Farnell, Conrad) zijn deze dingen zo te zien niet te krijgen, en als ik aanklop bij de fabrikanten van de apparatuur zelf, kost dit snel een tientje per schakelaar of meer - met een levertijd van soms zes wel weken.

Wie weet een adresje voor me? Alvast weer mijn dank.

Linetec Translation and Technology Services

http://www.linetec.nl/

"Richard Rasker" schreef in bericht news: snipped-for-privacy@linetec.nl...

Niet in NL, maar bij

even zoeken op FS35. Niet exact hetzelfde, is namelijk 1x om met 3 contacten. Prijs 2.45 per stuk, je zit alleen met de besteldrempel van 150 euro.

--
Thanks, Frank.
(remove 'q' and '.invalid' when replying by email)

Heb je toch niet goed gekeken, zowel Farnell als RS hebben uiterst degelijke voetschakelaars.

"Richard Rasker" schreef in bericht news: snipped-for-privacy@linetec.nl...

Reply to
07042006

Op Sat, 08 Apr 2006 16:33:16 +0200, schreef 07042006:

[bad reply location fixed]

Heb je toch niet goed gelezen, zowel Farnell als RS hebben niet het type schakelaar dat ik zoek (en ik heb uitgebreid heb gezocht) - en al helemaal niet onder de tien euro. De 'robuuste voetschakelaars' van zowel Farnell als RS beginnen ergens rond de 25 euro, tot wel 250 euro aan toe en zijn volstrekt onbruikbaar voor gebruik in effectpedalen.

Linetec Translation and Technology Services

http://www.linetec.nl/

Op Sat, 08 Apr 2006 14:51:50 +0200, schreef Frank Bemelman:

Dit is op zich geen bezwaar ...

Maar dit laatste dus wel ... ik heb er een paar nodig, en op zich heb ik er geen moeite mee om bijvoorbeeld een voorraadje van tien stuks af te nemen à 3 euro ofzo - maar die 150 euro wordt wat te gek. Evengoed zal ik het onthouden, misschien dat ik met een week of wat nog voldoende andere spullen bij elkaar sprokkel om te bestellen.

In ieder geval dank voor de reactie, groeten,

Linetec Translation and Technology Services

http://www.linetec.nl/

"Richard Rasker" schreef in bericht news: snipped-for-privacy@linetec.nl...

Richard,

Kijk eens bij

en zoek dan artikelnummer 786.346

Is dat wat je zoekt? Inkoopprijs ¤ 1.49

Groeten Marcel

Reply to
sorry-no-email

Op Sat, 08 Apr 2006 21:04:31 +0200, schreef M@rcel:

Nee, helaas, dat is moment-maak, en ik zoek een gewone omschakelaar (of tweevoudig exclusief-maak, zoals in mijn plaatje) - dit had ik eigenlijk ook wel even bij mijn eerste vraag kunnen vermelden.

Evengoed dank voor de reactie.

Linetec Translation and Technology Services

http://www.linetec.nl/

Hier staan diverse geschikte schakelaars. Alleen nog een voetplankje/kastje met eventueel een soort bladveer tegen mollen maken.

Bram

Reply to
Bram

Het gaat me specifiek om het soort schakelaar waarvan ik een plaatje had gegeven (onder meer als vervanging van defecte schakelaars in bestaande apparatuur) - en inderdaad zit er bij Baco zowaar eentje tussen die in aanmerking komt. Mijn dank!