Ericsson DT140 handset

Hoi,

Van dit DECT toestel reageren de knoppen 1,3 en haak af en toe niet. Deze knoppen doen het alle 3 wel óf alle 3 niet. Erg onhandig als de telefoon gaat en je plotseling niet meer kan opnemen. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ook zie ik geen mogelijkheid om de handset open te maken. Waar moet ik beginnen als ik binnen wil kijken?

M. vr. gr., Giuseppe

Reply to
giuseppe