mini-DV tape speelt niet af

Hallo, Ik heb een Panasonic mini-DV tape (DVM60) die niet wil afspelen. Andere bandjes lopen wel okay. Er staan opnames op, dat zie ik wanneer ik versneld doorspoel. Opnemen lukt wel, maar afdraaien dus niet...

Heeft iemand een oplossing? Misschien een bedrijfje waar ze de opnames kunnen overzetten op een andere mini-DV?

Johan

Reply to
johan

"johan" schreef in bericht news: snipped-for-privacy@r24g2000yqd.googlegroups.com...

Ik weet niet of je op deze tapes ook in LP en SP kan opnemen. Misschien is de tape dan opgenomen in LP en kan jouw toestel dit niet aan?

Reply to
Frank

Soms kan een ander toestel het wel afspelen. Ken je niemand met mini-DV?

Ik gebruik zelf het liefst Fuji tapes, goede ervaringen mee. En nooit TDK. Ik weet niet waar Panasonic vandaan komt.

P.

Reply to
P.

Overigens: met een andere dv speler via digitale verbinding kun je gewoon zonder kwaliteitverlies kopiëren. Het kan ook via een PC.

P.

Reply to
P.