Elektuur

Hallo,

Voor Elektuur lezers heb ik een oude database(made by home) in een nieuw Exceljasje gestoken. Het zijn alle artikelen\onderwerpen van 1983 t\m 1992. Voor liefhebbers wil ik dat beschikbaar stellen. Het bevat Onderwerp-Jaar-Maand-Bldz-Soort-Het lek.

Voor bruikbare E-mail adressen wil ik het wel opsturen.

groet Manus.

PS. sorry , bij het versturen had ik deze NG vergeten... ;-)

Reply to
Manus

Manus ,

Graag , stuur maar op :-)

Hartelijk dank alvast Jeroen

"Manus" schreef in bericht news:6214d$44646e99$5469b0a7$ snipped-for-privacy@cache40.multikabel.net...

Reply to
JS

"Manus" schreef in bericht news:6214d$44646e99$5469b0a7$ snipped-for-privacy@cache40.multikabel.net...

Hallo Manus,

Zou je zo vriendelijk willen zijn om ook mij een kopie van de Elektuur-database in een Exceljasje te doen toekomen?

Met vriendelijke groet,

Joris

Reply to
Joris Vierpinter

Hoy Manus, ik heb eveneens belangstelling voor dit leesvoer! bij voorbaat dank, see you Ben

Reply to
BigBen

Ik zou deze graag ontvangen op maarten.bakker(at)robuust(punt)nl. Vooral dat je de lekken erbij hebt staan is handig ;-)

-- Met vriendelijke groet,

Heel handig, stuur me svp een versie! Alvast bedankt. PS Dit email adres is geldig. Hans,

HansO

Heel graag een kopie. Email adres: snipped-for-privacy@hoeben.com (er zit een goed spamfilter op).

Pieter

Reply to
P.

Graag een ex. van dit bestand. E-mail is simpel: doedensathetnetpuntnl Wat je met at en punt moet doen weet je wel.

Alvast hartelijk dank.

--
Met vriendelijke groeten,
Ben Doedens

Het is zò dat Manus formuleerde :

Ik zou graag een exemplaar ontvangen: jos apenstaartje josvandijken punt nl

--
Joz  - jvd_609 [at] hotmail [dot] com
Home: http://www.josvandijken.nl

snipped-for-privacy@hotmail.com doet het perfect.

Bij deze bedankt natuurlijk.

"Manus" schreef in bericht news:6214d$44646e99$5469b0a7$ snipped-for-privacy@cache40.multikabel.net...

Reply to
hulpzoeker cq aanbieder

"Manus" schreef in bericht news:6214d$44646e99$5469b0a7$ snipped-for-privacy@cache40.multikabel.net...

Manus,

Ik ben daar (ook) zeer in geïnteresseerd. Mijn e-mail adres is geldig. Alleen moet je laatditwegenditook weglaten.

petrus bitbyter

Reply to
petrus bitbyter

"Manus" schreef in bericht news:6214d$44646e99$5469b0a7$ snipped-for-privacy@cache40.multikabel.net...

Nou, Als het mag wil ik ook wel een elektuur opzoek exel bestand. Moet een berg werk zijn geweest om dat te doen, vooral met de lekken erbij. Alvast bedankt voor al je moeite.

Dennis

Reply to
Dennis

Manus wrote in news:6214d$44646e99$5469b0a7$3991 @cache40.multikabel.net:

Ook ik zou graag een exemplaar willen ontvangen: vellingas apenstaart zonnet punt nl. Alvast bedankt, Steve

Reply to
Steve

"Manus" schreef in bericht news:6214d$44646e99$5469b0a7$ snipped-for-privacy@cache40.multikabel.net...

Hallo Manus,

Het zou fijn zijn om een kopie te mogen ontvangen.

vervang dot door een . in mijn adres a.u.b.

Dank bij voorbaat

Theo>

Reply to
Theo

Ook ik zou graag je excelsheet willen ontvangen op m'n volgende meeladres : bbboelens apestaartje yahoo puntje com

Ik denk dat ik hem juist heel goed kan gebruiken, aangezien ik 'm wil gebruiken voor mijn gecompileerde DVD met ingescande Elektuurs van

1974 - 2005. Het maakt het zoeken dan een stuk makkelijker voor me. (Al betreft het een deel van de verzameling)

Groetjes en alvast bedankt

Reply to
bbboelens

Ontvangen, veel dank.

P.

Reply to
P.

snipped-for-privacy@home.nl.ditkanweg wrote in

Ik denk dat daar ook veel interesse voor is! Maar ja, dan zit je met de kopieerrechten.... !

Reply to
Steve

Hallo Manus,

graag zou ik dit ook ontvangen.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Laurent.

Reply to
Laurent Bensch

Ik denk dat er ook best een leuke prijs voor zoveel jaar Elektuur gevraagd kan worden. Maar zoals je aangeeft, de kopieerrechten. Trouwens,. 1974,. alleen vanaf oktober.. en de scans van de beginjaren hebben nou ook weer niet zo superkwaliteit. Desondanks, bijna een complete DVD vol.

Reply to
bbboelens

Verder is er een groot gat tussen wat ik er voor zou vragen (75 E) en wat een koper er voor zou willen betalen. Gezien de uren die erin gestoken zijn, is het gevraagde bedrag peanuts, maar ja... Overigens, zou er belangstelling zijn, dan is het een zeer klein en select groepje : de electronica-hobbyisten. Laten die nou net zelf al de Elektuur in huis hebben. Kortom,. het is de moeite en het risico niet waard.

Reply to
bbboelens