Bestemd voor Alain Beguin !!

Dag Alain.

Ik had op 11-10-03 nog een vraag aan jouw gesteld, maar ik denk dat je hem niet gezien hebt. Ik zou het fijn vinden als je mij een antwoord zou kunnen geven als je nog weet waar het over gaat! bedankt Ton snipped-for-privacy@hotmail.com

Reply to
A.J.M Vermeer

"A.J.M Vermeer" a écrit le/schreef op/wrote on 23/10/2003

Antwoord is er, op de plaats waar het most zijn. Sorry, niet opgemerkt...jij werkt wel met 2 namen mdr

--
alain dot beguin at tijd dot be
Icq/Skype/Msgr-audio

Sorry, maar ik weet ook niet waarom ! Ik gebruik immers alleen de naam Ton T.in de newsgroep alleen mijn naam bij @home is anders. "Alain Beguin" schreef in bericht news: snipped-for-privacy@privacy.net...

Reply to
Ton techneut