WLAN

Hej..

Eftersom mit WLAN PHY spørgsmål ikke gav meget pote :(

Hvordan får jeg billigst WLAN på mit board??

Er der ikke nogle der arbejdet med sådan noget??

Kasper

Reply to
Kasper

Vi har brugt sådan nogle:

i et projekt. Vi købte hele udviklingsgrejet, og det kom ret hurtigt på plads.

-Billigt? Nej ikke i anskaffelse, men vi sparede en del på det samlede projekt, ved at vi ikke selv skulle udvikle fra scratch.

Ja, jeg kender den godt, men måske lige peberet nok til min smag når det er privat :(

Kasper

Reply to
Kasper