Vis os dit "legerum"

Hej NG

Jeg sidder og mangler lidt inspiration til indretning af mit hobby-elektronikværksted. Jeg tænkte at der garanteret var nogen der har fundet på en række smarte løsninger til indretningen. Det kunne være lidt interessant at se hvordan andre har løst opgaven. Så hermed en opfordring: Tag nogle billeder og smid op på dk.binaer eller en hjemmeside og lad andre blive inspireret af jeres løsninger.

:-)

- Lars

Reply to
Lars Kristensen

Du må da være gal :-) så skal jeg lige bruge en uge til oprydning først :-).

Reply to
Klavs Rommedahl

Hehe, kan du klare dig med een uge? ;o)

/Hauge

Reply to
Hauge

"Hauge" skrev i en meddelelse news:41a23d22$1$86986$ snipped-for-privacy@dread16.news.tele.dk...

vent lige 14 dage....så har jeg rydet nok op til jeg kan komme derind og tage billeder :)

Reply to
Jan Pedersen