Hjælp med Rapport til RC-Led

Jeg er ved at skrive en rapport om Rc-led ved AC og så ville jeg hører om der var nogle der ligger inde med en gammel rapport eller andet info som jeg kan bruge til den....

Jeg håber at der er nogle der kan hjælpe mig

Pacman snipped-for-privacy@get2net.dk

Er i lærer som Elektronikfagteknikker...

Reply to
Lars Rasch

Hej!

Lars Rasch wrote: >

Hehe, nej den må du skisme skrive selv :-) Du kan spørge om dit og dat, men jeg vil ihvertfald ikke bidrage til snyd ;)

--
Mvh, Kim Voss Schrader
Reply to

Der er intet snyd i at få inspiration af andre og jeg går ikke ind for snyd jeg har skam ikke lyst til bare at hente en andens rapport for det er der indet sjov i. jeg vil bare se hvordan andre har grebet emnet and og for at se hvordan andre har stillet det op.. jeg hader dem der bare finder en på nettet og skriver den ud og så bruger den som sin egen.. det lærer man ikke en skid af....

jeg vil stadig hører om der er nogle der vil bidrage med en lille smule

om

jeg

men jeg

Reply to
Lars Rasch

Vil bidrage med en link til en masse om elektronik, + en link der fortæller hvordan man svarer på indlæg ;)

Mvh Hauge

Reply to
Hauge