Vægur der viser dag på dansk?

Jeg søger et ur der kan vise dato, og ugedag, på dansk.

F.eks. et vægur. Ca. 15 x 20 cm eller lidt mindre.

Kan nogen her hjælpe mig?

Mvh. Jørgen

Reply to
Jørgen Rasmussen

Hej Jørgen

I denne gruppe er det noget vi selv laver hvis vi ikke kan leve med UK ugedage.

--
Mvh

"Max" skrev i meddelelsen news:4d0a7364$0$56767$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

Og hvis du så gad lægge din opskrift herind, kunne det være Jørgen blev glad.

Mvh, Leif

Reply to
Leif

Hvorfor kommenterer du hvis du ikke kan svare? Du skulle nok overveje at abonnere på en gruppe der hedder noget med snak eller test.

Jeg har ikke lige tid til at lave det, inden jul.

Hvis jeg ville det, havde jeg jo spurgt efter det, ikke?

NB. Til øvrige der skulle læse dette: Jeg kan se at det egentlig ikke er et ur, men en elektronisk kalender jeg søger. Jeg har fundet et firma der hedder Abilia der laver noget som det jeg søger. Men 1500 kr er godtnok lige i overkanten.

Mvh. Jørgen

Reply to
Jørgen Rasmussen

Jørgen Rasmussen skrev :

Hvad er det dog for en attitude at stille op med ?

--
Jan_stevns
...Nu med 525i på stald :)

Hej Jørgen

Hvorfor spørger du i en forkert gruppe ?

Du kunne måske overveje at spørge i gruppen dk.fritid.hus-og-have

Nå.

Det her er usenet, du spørger som du lyster, og jeg svare som jeg lyster, kan du ikke bruge mit svar, ja så spring det over, så er den ikke længre.

Og du mangler jo ikke uret, du vil bare ikke betale hvad det koster.

Og man kunne såmændt sagtens nå at lave et inden jul, f.eks. Arduino er som født til opgaven.

--
Mvh

"Jørgen Rasmussen" skrev i meddelelsen news:4d0a6a18$0$23758$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Godt nok ikke nødvendigvis på dansk, men der er nogle lækre ure imellem. De har flere i deres net-katalog.

Per
www.campingogbil.dk
(lidt om biler, bilclub og camping)
Reply to