Transistor eller ligende med skriften Z9S A117

Dimsen er fra ST med påskriften Z9S og under det A117. Er der nogle der kan hjælpe med data blad. Mener der på et tidspunkt, var en link til en database over påskriften på SMD komponenter. Den sidder i en vaskemaskine, som selvfølgelig er gået i udu.

På forhånd tak.

Ole Nielsen

Reply to
ON (9220)

"ON (9220)" skrev i en meddelelse news:418927da$0$86975$ snipped-for-privacy@dread16.news.tele.dk...

en

Der er en SMD "bog" her:

mvh JBH

Reply to
JBH
2SA1117 er mit gæt mvh MIC

MIC

"MIC" skrev i en meddelelse news:418937eb$0$313$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

Og jeg gætter på det er en Triac af en art :-)

SC_by5_bz120_bs0.html

mvh JBH

Reply to
JBH

"JBH" skrev i en meddelelse news:418960f7$0$177$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Z 0109 SN

74.htm&words=TRIAC
Reply to
JBH

Tak for hjælpen, jeg er da kommet lidt videre. Men jeg må nok ringe til deres service værksted idag.

Hygge

ON

en

Reply to
ON (9220)

"ON (9220)" skrev i en meddelelse news:4189ce67$0$186$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

Du kan da bare klistre en alm. triac med tilsvarende elektriske data, bag på printet. Det gjorde jeg da Triacèn til blæsermotoren i opvaskemaskinen stod af.

mvh JBH

Reply to
JBH

Jeg har bestilt et nyt print fra leverandøren, som jeg måtte slippe 1000kr. for. Jeg har dog på fornemmelsen, at det er lidt mere end bare en triac. Har kikket lidt på ST's AC switche, og det minder mere om sådan en. Men helt sikker er jeg ikke, da jeg ikke kan finde det præcise type nr.

Takker

ON

stod

Reply to