Afstands alarm

Problemet er at han sansynligvis glemmer hvorfor dingsen piper; det vil bli en forholdsvis ny innlæring, og dem glemmer han (sansynigvis) først.

En køfri brikke og en sender?

HM

Reply to
Harald Mossige

Hej NG.

Min gamle far er ved at blive lidt... glemsom :-) Han har et par gange sat sit digitalkamaera fra sig og glemt at få det med når han gik. På offentlige steder vel at mærke. Begge gange har han været heldig at en ærlig sjæl har afleveret det. Jeg vil gerne give ham en dims man kan sætte fast på kameraet og en halskæde. Når de to ting kommer for langt fra hinanden, skal de begynde at hyle så han opdager han har glemt noget. Findes sådan en dims eller skal man selv lave den?

mvh Stefan

Reply to
Stefan Kristensen

Hvad med at sætte halskæden fast i kameraet, direkte ?

bli

LOL. Det havde jeg ikke lige tænkt på :-D

Reply to
Stefan Kristensen

Hej Stefan,

Hvor langt er "for langt" ?

Elektor havde sådan et sæt, beregnet for kufferter/bagage (i et sommernummer hvis jeg ikke husker fejl), for en længere årerække siden, de kørte på ~40 MHz og havde antennen ætset i printet - rækkevidden var vist kun ganske få meter.

--
Venlig hilsen,
Søren