touchpad til embedded controller

Hej,

Jeg er p=E5 jagt efter en touchpad/mousepad/tegneplade. Den skal tilsluttes direkte til embedded hardware (helt pr=E6cis et Netburner modul) s=E5 jeg kan ikke bruge USB interface til s=E5 meget, vil undg=E5 at bruge tid p=E5 at tilf=F8je hardware og skrive kode til USB. Der m=E5 kunne findes en touchpad med simpel interface, eks. 2 analoge signaler. Nogen der kender et produkt, og kan sende mig i den rigtige retning?

MVH. S=F8ren

Reply to
ginderskovspam

snipped-for-privacy@gmail.com skrev:

Hej Søren.

99 % af alle Touchpads i bærbare kører PS/2 og det er således rimeligt nemt at programmere til.

Det ville være oplagt med et touchpanel til en skærm, den er analog og aflæses som 2 analoge spændinger.

De fleste "løse" touchpads jeg har set, der kan lægges på bordet er også PS2/og usb.

// Per.

Reply to
Per Jensen

gt

Tak, det havde jeg faktisk ikke t=E6nkt p=E5, havde en forestilling om at det hele efterh=E5nden var USB. Jeg vil lige pr=F8ve at kigge lidt p=E5 PS/2 standarden.

Dev har jeg ogs=E5 selv t=E6nkt p=E5, men han simpelthen ikke huske hvor det=

er jeg tidligere har set s=E5dan nogle til fornuftif pris. Har du tilf=E6ldigvis et bud p=E5 det?

ogs=E5

Reply to
SOG