Strømforsyning til PC.

Hejsa. Jeg har en pc der opfører sig lidt underligt.

Jeg vil derfor gerne måle min strømforsyning igennem , for at kontrolere , at den giver de output den skal.

Det er især ATX stikket jeg vil måle efter. Jeg ved bare ikke , hvad jeg skal måle ? Er der nogen , der ved hvor mange volt , jeg skal måle over hver stik ?

Hygge MJ

Reply to
Martin Jørgensen

Prøv først på et af harddisk-stikkene med et troværdigt voltmeter: Gul = +12 V ±5% (så vidt jeg husker) Sort = 0 Volt Sort = 0 Volt Rød = +5 V ±3% (så vidt jeg husker)

Kik på:

for vejledninger, diagrammer og instruktionsbilleder

Mvh Villy

Villy Jensen

"Villy Jensen" skrev i en meddelelse news:3fa3a82c$0$95110$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

Takker ;O)