Startudstyr til Rallyprøve

"mulpa" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@m26g2000yqb.googlegroups.com...

Hvilken ændring? Hvor i landet?

Reply to
Allan Soerensen

Hej. Jeg s=F8ger hj=E6lp til at forbedre noget udstyr som vi bruger til Rally i Danmark. Det drejer sig om udstyr til styring af startsignal, som registrerer tid og evt. tyvstart. Jeg h=E5ber der er nogle som kan hj=E6lpe mig.

mvh

Per Rallyresult.dk

Reply to
mulpa

- snipped-for-privacy@m26g2000yqb.googlegroups.com...

Nyt udstyr til vores fotoceller og tidtagningsgrej. Det skal kunne t=E6lle ned til start med lys enten automatisk hvert minut eller manuelt samt registrere eventuelle tyvstarter.

Jeg bor i K=F8benhavn, men vi har folk med udstyret over hele landet.

Per

Reply to
mulpa