skifte ram

hvordan skiller man en Fujitsu siemens 7300t bærbar pc, så man kan sætte mere ram i?

mvh Benny

Reply to
bj

Muligt at du får et hurtigere svar ved at finde en dk.edb... gruppe. Der fik jeg hjælp til en ASUS for kort tid siden.

Der _har_ han allerede fået et brugbart svar så vidt jeg kan se... (i .baerbar).

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Mere FireFly? Så udfyld din Browncoat-profil nu!

http://www.fireflyseason2.com/
Reply to
Kim Voss Schrader

de svar jeg fik, kan jeg desværre ikke bruge, det de skriver, passer ikke på min model

mvh benny

"Kim Voss Schrader" skrev i en meddelelse news:43ec7d05$0$15794$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

sætte

.baerbar).

Reply to
bj

Hej!

bj wrote: >

Heller ikke:

"Jo du vender bunden i vejret og skruer tre skruer løs som sidder i det dæksel hvor blæserhullerne sidder. Så skubber du lidt bagud og løfter det op. Så vil rammen kunne ses nedenunder. Husk at tage batteri ud inden du går igang." ?

PS: Iøvrigt, skriv _under_ det du svarer på - den måde du bruger nu er ikke god og ikke beregnet til usenet. Samtidigt kan du klippe overflødig tekst væk så du kun har det med du rent faktisk svarer på.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Mere FireFly? Så udfyld din Browncoat-profil nu!

http://www.fireflyseason2.com/
Reply to
Kim Voss Schrader

Hej kim

nej desværre ikke...

mvh benny

"Kim Voss Schrader" skrev i en meddelelse news:43ec9785$0$15784$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

ikke på

går

ikke god

så du

Reply to
bj

Ok.

Og skriv så venligst _under_ det du citerer. Læste du ikke min mini-guide?