Skifte netstik på en bærbar Fujitsu Siemens Amilo

Sidder her med en bærbar Fujitsu Siemens Amilo PC hvor der er løs forbindelse på DC stikket i selve computeren, er der en i nærheden af Næstved der kan kikke på den?

Mvh Allan

Reply to
Stampe

Stampe skrev:

Herlev/Rødovre kan jeg klare.

// Per.

Reply to
Per Jensen

"Per Jensen" skrev i meddelelsen news: snipped-for-privacy@giganews.com...

Hej Per jeg finder lige ud af hvornår jeg kommer derind af - jeg skal til Valby her omkring den første, hvad tider på dagen passer dig best?

Mvh Allan

Reply to
Stampe

Per Jensen formulerede tirsdag:

Kan kun anbefales, Per er super dygtig, hurtig og billig :-)

112% i orden herfra
--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard

Stampe skrev:

Ring på 61 330 909 når du kommer til byen, så aftaler vi nærmere.

// Per.

Reply to
Per Jensen