Simpel SPI eeprom brænder + program

Hej

Jeg har en 25lv512 kreds jeg gerne skulle have programmeret, dog er jeg i den kedelige situation at e brændere vi har på arbejde (VI har en Ice technology micromaster LV48) ..

Så var det jeg tænkte at det da ikke kan være SÅ avanceret og kiggede derefter på programmer som ic-prog og deslige men ingen understøtter tilsyneladende den chip 25xx512 ..

Nogen der lige har nogle gode ideer til hvordan jeg får den programmeret ??

Henrik

Reply to
Henrik Madsen