Sikringsholder Printmontering 6x32, Hvor ?

Hej.

Jeg skal bruge en stak sikringsholdere til printmontering af 6x32 sikringer, men hvor pokker finder jeg dem ?

Har kigget ved RS, El-Supply, Pc-Elektronik, Elektronik-lavpris, Ebay, men pt uden held.

De er nemme nok at finde til 5x20, men 6x32 er en helt anden sag.

Mvh Ronni

Reply to
Ronni N.

Hej Ronni

Kig her:

Bauelemente -> Electromechanik -> Sicherung -> Feinsicherungen -> Sicherunghalter

99 fund
Reply to
Glenn

Hej Ronni '

EL_supply varenummer 6329

Elektronik lavpris varenummer S787423 og FUP632

bare for at nævne et par stykker.

Ingen af dem kan bruges, skulle nok have nævnt det skal være den halve type.

Reply to
Ronni N.

Hej.

Desværre heller ikke, det skal være den halve type til printmontering, dem til 5x20 er nemme at finde, men de passer desværre ikke i det print hvor de skal monteres.

Mvh Ronni

Reply to
Ronni N.

Hej Ronni

Ja du får svar af samme kvalitet som du stiller dem, og vi andre spilder tiden. :)

Og siger jeg nu Farnell varenummer 1185356, så siger du måske at de skal vende den anden vej ?

Husk at størrelsen egentlig hedder 1/4" x 1 1/4"

--
Mvh